2013.08.11// J. Kruczek
Microsoft ciągle obniża ceny tabletów Surface i robi co może, aby sprzedać zalegające na magazynach egzemplarze. Informowaliśmy już o ogromnych ilościach tabletów, które nie znalazły właścicieli. Amerykański gigant nie zamierza się jednak poddać i ostatnimi zrywami próbuje się pozbyć sprzętu.
Teraz koncern postanowił opublikować spot reklamowy, w którym porównuje tablet Surface RT z iPadem 4. Oczywiście zwycięzcą starcia bezapelacyjnie jest produkt Microsoftu. Niestety taki stan rzeczy nie ma odniesienia w rzeczywistości z jednego bardzo prostego powodu. Surface RT jest napędzany Windowsem RT, czyli systemem który w dniu premiery okazał się martwy.
Microsoft Surface
Zobacz także: Nvidia Tegra Tab - wyciekły zdjęcia nowego tabletu »Microsoft płaci wysoką cenę za podział najnowszego systemu. Wersja RT posiada wręcz żenująco niską ilość aplikacji i nikt nie chce rozwijać tej platformy. Tymczasem inni producenci udowodnili, ze Windowsa 8 można zaadaptować do tanich urządzeń. W efekcie nowy spot może być ciekawostką, ale amerykański koncern nie zdoła raczej za jego sprawą sprzedać więcej tabletów.
Microsoft Surface