Logo

MagInify - system rozpoznawania emocji pomoże telemarketerom

MagInify to system służący do rozpoznawania emocji rozmówcy podczas rozmowy telefonicznej. Nowa technologia jest na tyle skuteczna, że otrzymała nagrodę People’s Choice Award i niewykluczone, że zostanie wdrożona do produkcji.
Zobacz także: System KDDI namierzy i rozpozna czynności wykonywane przez właściciela danej komórki »Nowa technologia według producenta daje, aż 80% poprawnie rozszyfrowanych emocji rozmówcy. System przetwarza dane i wyświetla na komputerze z około 10-15 sekundowym opóźnieniem informacje o odczuciach osoby znajdującej się na linii. Aktualnie twórcy MagInify pracują nad szybszym przetwarzaniem danych tak, aby śledzenie emocji odbywało się w czasie rzeczywistym. System wychwytuje drgania głosu rozmówcy i dopasowuje je do wzorców odpowiadających danym emocjom.

MagInify MagInify


Zobacz także: NEC Tele Scouter - elektroniczny tłumacz pomoże w rozmowie »System został opracowany z myślą o firmach telemarketingowych. Rozpoznanie emocji miałoby pomóc w odpowiednim poprowadzeniu rozmowy i sprawnej sprzedaży. System po dopracowaniu mógłby tez ułatwić pracę na liniach pomocy, czy w placówkach państwowych. Także osoby dzwoniące do takich miejsc mogłyby odszyfrować nastrój rozmówcy. System jest ciągle udoskonalany i niewykluczone, że kiedyś trafi do seryjnej produkcji o ile znajdzie się zainteresowany inwestor. 

MagInify

2010-03-26 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
MagInify - system rozpoznawania emocji pomoże telemarketerom

Podobne artykuły i galerie